D.E.Y.A.W.A.N.N.Y Deyawanny.: Mobile Spa USM Penang



Wednesday 9 December 2015

Mobile Spa USM Penang

Assalamualaikum.

Masuk hari ni dah hari ketiga demam . Huhu. Kifarah dosa,agaknya. Kan ?

Air terjun asyik meleleh je dari hidung ni haa . Jawab exam tadi 2 paper pun tak selesa. Bersin lebih tiga kali waktu exam tu .Sampai orang-orang depan aku toleh kat aku .

*maafla aku menggannggu konsentrasi korang menjawab exam* 

Haha . Sabar jelah . Nak jawab exam tadi pun tak bersemangat . Asyik fokus kat hidung .Haha.

Dahlah Kimia Organik tadi . Memang perghh la . Huhu.

Okeylah .Back to main topic nak cerita pasal MOBILE SPA USM PENANG.

Yes . I ada buat mobile spa tau uolss . Mobile ,means bergerak .So kitaorang boleh terjah bilik korang untuk on the spot buat spa kat korang ,okey tak > Hehe.

Saya duduk kat RESTU(MO2) . Yang desasiswa lain kat dalam @luar USM pun boleh .Desasiswa tekun ke saujana ke indah kembara ke aman damai ke fajar harapan ke ..janji uolls adelah perempuan okayy . Lelaki harrap maaf , sila undurkan diri jauh-jauh. Haha . *kesian*
Yg nak booking servis saya ni just contact saya and 

Just set time& tempat ngan saya .Everything will be okay .

Aku paham .Kat USM Penang ni takdekan spa ? Kadang-kadang kita ni pompuan perlukan urutan@belaian dari tangan orang lain untuk releasekan stress kita . I paham sangat kat USM ni busy itu ini,handle itu ini . At last, stress . Sakit badan. Pening kepala,,Jerawat berbiji bijik tumbuh.'

Nak keluar pergi spa kat luar taktahu kat mana kan .Pastu risau harga melambung pulak. Pastu duk pikir transportation pulak kan ?
Sekarang dont worry . We can serve you .

Kitaorang belajar skill kemahiran ni tau . S0 ,siapa yang memerlukan khidmat mengurut iatu urutan release stress, scrub tangan ,facial treatment dll contact saya 

0142490047 (WSSP ) 0195989573 (Call@SMS)


Save my number yaw because .... kita ada student price which was so so affordable for you gais.

Staff also can !

 Bahan-bahan yang kitaorang gunakan bukanlah dari bahan di pasaran macam FA**&L***** and so on ..Tapi produk yg kta guna ni based on GAMAT . Yup .Sea Cucumber . Memang ajaib sepesies gamat ni kalau baca kebaikan dia . 
SO very low low low in chemical ! Senang ckp ORGANIK ! 

Nak anjalkan muka,pipi, kurangkan jerawat,buang toksin  meh pm kitaorang . Tak ambik masa lama pun . Dalam 10-15 minit je . SO takde alasan nak manjakan diri sekali sekala.


Harga untuk servis kitaorang tawarkan ni kalau kat lua adalah r RM25-35 + tau . 

*mohon jangan pengsan* 

Tapi .Harga kita tawarkan sangat-sangatlah murahh .Tambah lagi ada promosi sekarang . Khas untuk student USM INDUK PENANG ni .

Apa lagi,contact la saya :) 


Untuk yang nak belajar kaedah mengurut ni pun boleh . Kita sembang lain la noh .





The Capacity To Learn Is A Gift , The Ability To Learn Is A Skill , The Willingness To Learn Is A Choice

0 00 orang setuju:

 
Copyright © . All Right Reserved by Nur Sharwani