D.E.Y.A.W.A.N.N.Y Deyawanny.: Servis Kiriman Duit Ke Indonesia, Singapura, Thailand Murah



Thursday 26 December 2019

Servis Kiriman Duit Ke Indonesia, Singapura, Thailand Murah



Assalamualaikum semua :)


Harini wani nak share servis kiriman duit ke indonesia dan beberapa negara luar yang lain pada harga murah sahaja.


Upah cuma RM10. Penerima dapat duit sekitar 15 minit ke 30 minit.


Caranya?


1. Transfer duit yang mau ditransfer ke akaun indonesia +upah ke akaun malaysia saya. (boleh PM saya kalau tidak ngerti)

2. Kemudian, stelah sy terima duitnya, beri saya no akaun indonesianya. Saya akan transfer uang nya ke akaun indonesia itu.

3. Saya akan kirim bukti resit setelah berjaya.


Apa apa boleh WA saya ya +601114405769 (wani)




#Jasakirimduitindonesia #Moneytransferindonesia #kirimuangindonesia

The Capacity To Learn Is A Gift , The Ability To Learn Is A Skill , The Willingness To Learn Is A Choice

0 00 orang setuju:

 
Copyright © . All Right Reserved by Nur Sharwani