D.E.Y.A.W.A.N.N.Y Deyawanny.: Dua Pilihan Untuk Lidah Kaum Islam



Friday, 24 August 2012

Dua Pilihan Untuk Lidah Kaum Islam

 
 
 
 
 Awak smua!

Sebelum balik ni kita ada satu tazkirah untuk korang semua:)

Ais!Tak panjang pun..ringkas jer!


! Cuba kita renung gambar di bawah ni !




Kita smua ada lidah kan?

Apa kata kita gunakan lidah ni untuk berkata baik sehari dulu kmudian setiap hari,,oke?

Sebab apa sesetengah orang dia cnderung bercakap..bahaya spesies ni tau..macam laser sikit;

so,korang jagalah ye..sebab tulah kadang2 kawan wani kata wani ni pendiam..khuikkss..

baguslah..alhamdulillah:)

Mari kita sama2 perbaiki dirii

NOTA KAKI:Lepas ni copy pic kat atas ni dan tempek kat wall kawan korang yg banyak cakap..ahaha

The Capacity To Learn Is A Gift , The Ability To Learn Is A Skill , The Willingness To Learn Is A Choice

1 00 orang setuju:

Mimi Mimot said...

Singgah sini :) Jom join sekali

http://preciouselove.blogspot.com/2012/08/partner-giveaway-by-fiqah-dan-ieyla.html

http://preciouselove.blogspot.com/2012/08/contest-aku-nak-lomo-by-cik-tyra-lee.html

 
Copyright © . All Right Reserved by Nur Sharwani