D.E.Y.A.W.A.N.N.Y Deyawanny.: Promote Barang saya dan dapat Komisyen Tinggi



Friday 13 January 2012

Promote Barang saya dan dapat Komisyen Tinggi


hye~Sapa minat dengan bisnes?

Bukan bisnes MLM ye~Tak layanlah camtu~

Saya ada jual macam2 barang yang halal dan thoyibbah!!

Contoh:Lens,shawl,keychain craft,pendrive casing dll.(boleh tengok di album saya di FB)

Cara nak dapat untung?saya akn beri anda harga agent.Anda juallah berapa pun asalkan lebih dari harga agen sebab nak dapat untung

contoh: 
Lens rm26  termasuk postage(harga agent)
Harga pasaran=rm30-35(termasuk postage)
Anda boleh jual rm32.pair.
Untung= rm32-rm26= rm6(untung)----untuk satu pair~~
Anda bayar kat saya ikut harga untuk agent.Maknanya anda bank in kat sya rm26.Yang lain tu ambik kat awk.

Kalau seorang customer beli mlalui anda,rm6 masuk poket anda..kalau 5 cust. sehari brapa?Usshhh!!Masyuk kan?

Macamana?Barang saya yang poskan~Anda cuma:::

 promote ikut harga anda--->Cust. bankkan duit ke dlm acc awk--->Awk bankan duit dlm acc sya ikut hrga agent

BARANG SAYA YANG POSKAN
ANDA TAK PERLU SIMPAN  BARANG~


Yuran pendaftaran seumur hidup=rm10 sahaja!!!!Murah saja berbanding keuntungan yang anda dapat!!

Yuran tu untuk pastikan korang serius!!

TAMBAHAN::Setiap agent yang dapat cust. terbanyak setiap 2 bulan akn dapat bonus dalam CASH!!!

Saya tak perlukan ramai agent.Hanya 5 orang sahaja!Sapa cepat dia dapat!

Sesuai untuk semua peringkat umur asalkan dia bayar kat saya guna bank.


Tu baru untung lens belom benda lain lagi?untung lebih rm10 kan?Okeylah tu!

sapa nak Message me at FB  HERE!!! and i'll give you the list of price untuk semua brg yg sya jual.

Pembayaran Fees rm10 tu bayar guna maybank.Nanti sy bg no acc.


Sekian-




The Capacity To Learn Is A Gift , The Ability To Learn Is A Skill , The Willingness To Learn Is A Choice

6 00 orang setuju:

Lynn Damya said...

hai, wani, sy rse mcm berminat, tp wat mse skg still bz, dlm 20 lebih januari bru free sket..tp, sy rse sy nak cop satu tempat dulu boleh? hehe
http://lynndamya.blogspot.com/

Hamizah Zakaria said...

wah ! mnarik . PM u :)

Deyawanny said...

@both
Okey2.i'll reply ur message~

seorang insan :: AMB said...

xda duit la nak join..huhu..:P

sufisyahira said...

wah,best2..menarik sgt.

zainul zaki said...

saya buat mlm,,alhamdulillah saya dan team amat berpuas hati,,kita usaha kita dapat, jadi ahli RM15 seumur hidup :D
jom tngok kat sophieparisputra.blogspot.com / website rasmi sophieparis.com.my :D

 
Copyright © . All Right Reserved by Nur Sharwani