D.E.Y.A.W.A.N.N.Y Deyawanny.: Pemenang Contest Kenali Bloggers



Sunday 1 January 2012

Pemenang Contest Kenali Bloggers

 
 
Sedihnya...tau kenapa..sebab korang tuduh wanny!
Geram rasanya bukan marah..penat2 wanny buat contest cari sponsor ke hulu hilir tapi korang kata wanny camtu.

Mesti ada yang terpinga2...huhu..tengok sendiri jelah di shout..Wanny bukan PENIPU!!!!!!!

Tau kenapa wanny geram sangat bila da orang kata begitu?Sebab dulu ada seorang hater tu tuduh wanny but dkat FB..atas dasar business..

Kalau korang selalu update blog wannny korang taulah sebab wanny pernah tulis entry pasal dia.

Dan sekarang?Farah pula..dan orang2 lain//
 
To FARAH dan semua ORANG YANG KUTUK SAYA DI BLOG AWK:Cubalah sabar.Saya mintak maaf kalau awk tak puas hati dengan saya but memang saya sibuk lately ni..dengan 3 hari orientasi lagi,pndaftaran sekolah lagi,nak siapkan order cust. lagi.,cari buku rujukan lagi.HANYA ALLAH SAHAJA YANG TAHU APA YANG TERSIRAT DI HATI SAYA..TOLONGLAH FAHAM KEADAAN SAYA.Jangan mendesak saya.Bohonglah kalau saya kata saya tak tersinggung dengan kutukan korang.Takpe,biarlah saya pendam rasa tu dalam hati saya.Biasalah,saya cuma manusia biasa.Yang ada hati dan perasaan apabila dikutuk.Please take note:::Bila saya free saya akan announcekan pmenangnya..janganlah tergesa2.Saya takkan bohong!TRUST ME!Dan harini;;;saya akan kotakan janji saya tu..Tension!!Serius wani tension ..dengan nak naik ting. 4 lagi..Gggrrr!huh!Malaslah nak bebel nanti ada orang kutuk pulak..biasalah wanny ni kan PENIPU..maybe lepas ni wanny taknak buat contest lagi.KECEWA!
 
Tengok jelah pemenang di bawah.Klau ada tuntut di laman web disediakan.Terima kasih.

Sorii sebab takdapat printscreen sebab korang kan nak cepat2..lambat nanti ada orang kata pulak.Dahlah hadiah banyak.Dengan komputer yang lembab lagi...GgGggggrR!




3.Topup Rm 30 dari http://www.miecyber.com 

4. 2 Flash Banner dari  http://www.farhanfuad.co.cc/

7. 2 X rm10 topup dari http://juliajamaludin.blogspot.com
8.2 X Header dari MUNA RAHIMAH 



1.NO 57
2..no 14
3.no 61.
4.no 3 dan 5
5.no 55
6.no 26 dan 7
7.no 30 dan 53
8.no 43 dan 22
9.no 1 dan 10
10.no 8 dan 
11.no 44,31, dan 35


Okwy,Sila Check Senarai Peserta dan No anda di sini --->SINI

Lepastu pada yang menang sila ke laman web penaja untuk tuntut hadiah.Bukan saya.
Yang menang hadiah saya saya dah emelkan/message anda di FB/.Sila reply.Yang lain sila tuntut di laman web penaja.

Thanks pada yang tak kutuk wanny!
Welcome untuk yang kutuk wanny!



P/s:Wanny bukan marah tapi.... KESAL DAN KECEWA BUAT CONTEST!
Wanny akan cuba maafkan korang.Sebab sekarang wanny tengah banyak problem..





The Capacity To Learn Is A Gift , The Ability To Learn Is A Skill , The Willingness To Learn Is A Choice

12 00 orang setuju:

cik abbit said...

Awak no 14 tuh macam link sy je kan ?

Dhia adawiyah said...

kita hanya mampu bersabar . dan berserah kepadanya. :)

Joel Leslie said...

saya menang header GIF dari http://bloggerhaniada.blogspot.com. tapi blog ni mcm lama ditinggalkan. mcm mna nak tuntut ni? ;) thankss o

emylase. said...

wany, biarkan apa yg org nk kata,
kita bersabar je sebab di sebalik ni ada hikmahnya, insyaAllah Allah akan tolong awk, bersabar k. :)

cikpuanhady said...

abaikan aje si haters tu wanie..me no 53, dah kontek dah penaja..tunggu reply dr penaja aje ni..

Unknown said...

sabor dik wanny.. buat derk jer dgn depa yg kutuk2 ni.. memang biasa kerenah mcm ni dlm dunia blog.. jln terbaik, usah pk kan sgt..


btw, no 55 tu.. 2-3 kali kakyong tgk utk confirmkan.. betul kah itu link kakyong.. ALhamdulillah.. terima kasih yer...

nanti kakyong contact penaja..

semoga wanny belajor sungguh utk form 4 nih.. bukan tahun honeymoon tau.. ;)

Unknown said...

ohya, kakyong sekadar nak tanya, kenapa no bertuah 10 & 35 menang 2 hadiah... ??

Deyawanny said...

@kak yong
Nanti sya perbetulkan.TQ

cik abbit said...

awak kite ade bg kat wall post die tp xde respon pon :(

Deyawanny said...

sya pun x tau nk wat cmnna..awk tunggu jelah

Nadratul Syazwana said...

Menang number 1 tp takley bukak pun link dia?

Ezza Ezzaty :) said...

kak, link ezza kat list peserta tu kn, kenapa tiada ekk ? btw, jangan sedih2 ahh sis :))

 
Copyright © . All Right Reserved by Nur Sharwani