D.E.Y.A.W.A.N.N.Y Deyawanny.: Simplesyara Segment 2014



Tuesday 11 March 2014

Simplesyara Segment 2014

Assalamualaikum..

Assalammualaikum and Annyeonghaseyo
Click Banner Untuk Join! 
Simplesyara Segment 2014 telah dilancarkan pada 10/3/2014 oleh Simplesyara dan tamat pada 20/3/2014. Segment ini disponsor oleh 2 Keychain By Saljiah Craft x 1 Pemenang , Crochet Owl Cik Cempaka   x 3 Pemenang , Giraffe Bookstand By Simplesyara x 2 Pemenang , Striped Blouse By Elvee Exclusive Closet x 1 Pemenang , Short Dress By Elvee Exclusive Closet x 1 Pemenang , RM 4 Voucher By Kpop Shopp x Semua Pemenang.  
Review Khas Kpop Shopp
Ada sesiapa yang nak beli barang-barang kpop? Atau korang nak beli bracelet yang comel dengan harga yang termasuk postage? Kalau korang nak, saya suggestkan satu onlineshop dekat korang. Korang mesti puas hati punya dengan harga yang diaorang jual.

Onlineshop Kpop Shopp tempat yang sesuai bagi yang suka beli barang-barang kpop ni kan? Saya yang baru survey2 bracelet terus rasa nak beli. Muhaha. Jom tengok sikit antara barang yang dijual.


RM 23 including postage


RM 45 including postage


RM 16 including postage

For More Infomation : Kpop Shopp


Review Khas Elvee Exclusive Closet


Nak pergi dinner kadang-kadang rasa boring dengan baju dekat dalam gerobok kan? So, Onlineshop kedua ni sesuai untuk acara-acara formal. Tapi, tak jadi masalah kalau korang nak beli baju trendy2 untuk dipakai semasa bersiar-siarkan. Harga pun mesra pengguna dan sepadan dengan kualiti! Jom usha sikit barang-barang diaorang :)


RM 95 excluding postage

RM 99 excluding postage


For More Detail : Elvee Exclusive Closet



The Capacity To Learn Is A Gift , The Ability To Learn Is A Skill , The Willingness To Learn Is A Choice

0 00 orang setuju:

 
Copyright © . All Right Reserved by Nur Sharwani